خرید ویپ ، سالت نیکوتین و جویس قلیان شارژی

ثانیه‌ها
19 تیر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید ویپ - ثانیه ها

امروزه ویپ ها جزو بهترین و پرطرفدار ترین محصولات جایگزین قلیان و سیگار هستند که از زمان ورود خود به بازار به دلیل ویژگی های بخصوص از طرفداران و مخاطبین زیادی بهره مند شده اند و در نتیجه خرید ویپ و آگاهی از یکسری اطلاعات کلی مربوط به خرید آن از اهمیت بالایی برخوردار شد.

خرید ویپ و قلیان شارژی - ثانیه ها

خرید ویپ

ویپ یک نوع سیگار است که اولین بار در سال ۲۰۰۴ یا ۱۳۸۲ در دسترس عموم افراد قرار گرفت. ویپ از جمله دستگاه هایی است که علاوه بر تولید دود حس کشیدن سیگار را نیز در فرد مصرف کننده ایجاد می کند. حال از شما می خواهیم تا پایان این مطلب با ثانیه ها که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ویپ در ایران می باشد، همراه باشید.

فروشگاه خرید ویپ اصفهان

اگر شما هم قصد خرید ویپ را دارید، ما در ابتدا به شما برند های مختلف سازنده ویپ را معرفی می کنیم، از جمله محبوب ترین آن ها می توان به اسموک، ووپوو، ویپرسو، یوول، لاست ویپ، گیک ویپ و مواردی همچون آن ها اشاره نمود که می توانند بهترین کیفیت ممکن از یک ویپ را به شما ارائه دهند. بدین منظور بهتر است ویپ خودتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید، از جمله فروشگاه اینترنتی ثانیه ها جزو بزرگترین فروشگاه ها در زمینه ویپ میباشد که مشاوران این فروشگاه توانند راهنمایی های بسیاری در زمینه خرید ویپ به شما عزیزان ارائه داده تا دیگر بدون نیاز به مراجعه حضوری ویپ را درب منزل تحویل بگیرید. البته همواره سعی کنید در صورتی که برای اولین بار است اقدام به خرید ویپ نموده اید، از یک فرد باتجربه در این زمینه و یا نظرات موجود در وبسایت هم برای خودتان استفاده کنید و مزایا و معایب هر یک از برند های ذکر شده را در انواع ویپ ها بیابید. در کنار ویپ شما نیاز به لوازم جانبی ای همچون جویس نیاز خواهید داشت و در این زمینه هم بهتر است ابتدا با برند های معتبر تر آشنا شده و سپس با توجه به سلیقه خودتان بهترین طعم موجود را برگزینید تا تجربه ای هر چه بهتر را از ویپ مورد نظرتان بدست آورید.

فروشگاه اینترنتی ثانیه ها به شما تضمین قیمت ویپ می دهد؛ این به این معناست که شما می توانید با مقایسه قیمت ویپ ها با یکدیگر مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.

خرید سالت نیکونین - ثانیه ها

سالت نیکوتین

سالت نیکوتین، نسل جدیدی از جویس‌های نیکوتین است که با تکنیک جدید‌تری از روش ساخت قدیمی آن یعنی روش Freebase تولید می‌شود. در سالت نیکوتین، نیکوتین از طریق ایجاد ارتباط میان اسید‌های cat-ionic و هیدروژن‌های آزاد موجود در اسید برگ‌های تنباکو تولید می‌شود. با این فراوری، کاربر در هنگام ویپینگ، تجربه‌ای بسیار متفاوت از کیفیت بهبود یافته طعم و گیرایی بالای نیکوتین احساس می‌کند.

اگر شما هم به تازگی با دنیای ویپینگ آشنا شده باشید، حتماً نام مواردی همچون جویس و یا سالت را شنیده اید و می خواهید با تفاوت ها و مهم ترین نکات در زمینه هر یک از این محصولات آشنا شده تا تصمیم گیری بهتری را برای انتخاب هر یک از این محصولات اتخاذ نمایید. با این تفاسیر ما ابتدا به معرفی کلی این محصولات پرداخته، سپس تفاوت های هر یک را بیان نموده و در نهایت به شما می گوییم که کدامیک برای شما مناسب تر می باشد. بطور کلی سالت ها همانند جویس ها، همان مایع مورد استفاده در ویپ ها و پاد ها هستند که در این دستگاه ها به بخار تبدیل شده و باعث ایجاد حس سیگار کشیدن در شما خواهند شد.

خرید جویس - ثانیه ها

جویس

مایعی که برای استفاده در داخل سیگار الکترونیکی قرار می گیرد، جویس ویپ نامیده می‌شود. البته این مایع گاهی با اسامی E-liquid، جویس الکتریکی، مایع الکتریکی، تنباکوی آب میوه‌ای، جوس، جویس یا همان ایجویس (E-juice) نیز شناخته می‌شود. ایجویس به مایعی گفته می‌شود که در هنگام ویپینگ در تانک ویپ ریخته می‌شود و باعث به وجود آمدن بخار و دود حجیم در ویپ‌ها می‌شوند. برندهای مختلفی در دنیا دست به تولید جویس زده‌اند که در طعم‌ها و مقدار نیکوتین مختلف به مصرف کننده‌ها ارائه می‌گردند.

قبل از هر چیز برای انتخاب یک جویس مناسب خودتان، بهتر است بدانید که نیکوتین خالص دارای PH بخصوصی بود که باعث زدن گلو شده و مشکلاتی را از این نظر ایجاد می کرد، در نتیجه جویس ها ساخته شدند تا با تنظیم این مورد گام مثبتی در زمینه استفاده از نیکوتین بردارند. این محصولات در هنگام استفاده از ویپ باعث ایجاد خطرات کمتری به نسبت سیگار های معمولی می شوند، در نتیجه استفاده از آن ها برای این افراد امری منطقی تر بنظر می رسید. و اما لازم به ذکر است که این محصولات از 4 ماده اصلی تحت عنوان VG، PG، نیکوتین و طعم دهنده تشکیل شده اند که البته درصد نیکوتین موجود در آن ها هم دارای تفاوت هایی بوده و می تواند بسته به برند خریداری شده مقادیر مختلفی هم باشد. از بهترین برند های سازنده جویس می توان به مواردی همچون ویگاد، نستی، رایپ ویپز، Dr Vape، ویپتازیا و موارد مشابه را نام برد که بهتر است با بهترین برند ها در این زمینه آشنا شده و سپپس اقدام به خرید جویس مورد نظرتان نمایید. بنابراین همانطور که بیان شد ابتدا برند مورد نظرتان را یافته، سپس یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و در نهایت برای خرید جویس مورد نظرتان با توجه به طعم دلخواه خود اقدام بفرمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.